درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید رمز تمامی فایل ها : دانلودرایگان.lxb.ir
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 6224
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Hello world

دانلود رایگان
دانلود رایگان
سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : صدرا خامنه
شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : صدرا خامنه

Angry Birds Space v1.1.0 – جنگ همچنان ادامه دارد ! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند.

 

Angry Birds Space v1.0 iphone دانلود بازي Angry Birds Space v1.1.0 براي PC

 



ادامه مطلب ...


دانلود Angry Birds Rio نسخه جدید پرندگان خشمگین ریو

 

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.

 

این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.



ادامه مطلب ...


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : صدرا خامنه

دانلود کارتون ملوان زبل 85 قسمت کامل

با فرمت avi که در دستگاه های تلویزیون قابل پخش است.

 

ملوان زبل که یادتان آید. همان شخصیت قوی که با خوردن اسفناج زورش چندین برابر می شد و همه رو کتک می زد و حقشان را کف دستشان می گذاشت. بله ملوان زبل با نام Popeye یکی از محبوب ترین کارتون های دوران کودکی همه ما بود. سایت دانلود رایگان در بخش دانلود کارتون پیش تاز شده و 85 قسمت کارتون ملوان زبل را برای دانلود به صورت رنگی با لینک مستقیم دائمی با کیفیت بسیار بالا در فرمت RMVB برای دانلود قرار داده است. شما برای پخش این فرمت می توانید بعد از نصب انواع کدک های مرسوم مثل K-lite codec Pack با Media Player Classic و یا KMPlayer یا GOM Player و نرم افزار Real Player این کارتون ملوان زبل را تماشا کنید. امیدواریم از دانلود کارتون از FDL لذت ببرید و لینک دانلود آن را به دوستان خود نیز بدهید تا آن ها هم به یاد گذشته به تماشای کارتون ملوان زبل بنشینند.

دانلود تمامی قسمت های کارتون به یادماندنی ملوان زبل Popeye Full Episode

هرهفته 5 قسمت از این کارتون را آپلواد می کنیم.

5قسمت قابل دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : صدرا خامنه

دانلود بازی

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette یکی دیگر از سری بازی های پر طرفدار مرغ های مهاجم است که این بار بازی در کهکشان و با یک حمله تمام املتی پیگیری می شود. در ماجرای بازی مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادرانشان در زمین شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید. سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.
در محیط این بازی جذاب شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : صدرا خامنه

دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است. سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.
این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

http://img.vatandownload.com/software/Nzz/azar89/zzz/1289374382531b387ecce3a92.jpg



ادامه مطلب ...


دانلود انیمیشن سریالی بسیار زیبا و محبوب آقای خط La Linea سری اول

.•● سری اول شامل 10 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.

 

نام: آقای خط – La Linea

ژانر: طنز و کمدی

تعداد قسمت: 90 قسمت

حجم هر قسمت: 30 مگابایت

کیفیت: DVD-RiP | Xvid

فرمت: avi.

انیمیشن سریالی و متفاوت La Linea که به The Line نیز شهرت دارد محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد. در سال 1969 میلادی کارگردان معروف ایتالیایی اوسوالدو کاواندولی آغاز به تولید نوع جدیدی از تصاویر متحرک نمود که تا آن زمان ایده به کار گرفته شده در آن کاملا بی سابقه بود . شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشن تنها پاره خطی میباشد که با تغییر شکل در فضای عینی سایر بازیگران بیانگر پاره ای از لطیف ترین احساسات انسانی و بعضی از مشکلات اجتماعی میگردد. این مجموعه در سال 1972 برنده جایزه ممتاز Annecy و در سال 1973 برنده جایزه ممتاز جشنواره زاگرب شده است. نحوه ابراز برخی از تصورات ذهنی در این مجموعه به گونه ای میباشد که به گواه بسیاری از منتقدین جز با شیوه رویاگونه و زیبای تغییر شکل خطوط با هیچ روشی قابل بیان نمیباشد . این مجموعه در 40 سال گذشته در بیش از 50 کشور جهان و نیز ایران به نمایش درآمده است و همواره علاوه بر کودکان و نوجوانان توجه بخش وسیعی از بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و علاقمندان بخش هنری فیلمهای انیمیشن از جمله طرفداران پر و پا قرص آن به شمار میرفته اند. مجموعه کامل کارتون انیمیشنیی La Linea شامل 3 فصل می باشد که در سال های مختلف ساخته و پخش شده که تعداد آنها در کل به 90 قسمت می رسد.



ادامه مطلب ...


avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال 2012 برای کاربران فراهم کرده است.


امکانات نرم افزار avast! Internet Security :
- امنیت کامل :

avast! Internet Security با استفاده از قدرتمندترین و جدید تکنولوژی های محافظتی می تواند بالاترین امنیت را برای سیستم شما فراهم کند.


- بانکداری و خرید الکترونیک با امنیت بالا :

تکنولوژی SafeZone یک پنجره مجازی و خصوصی را روی دسکتاپ شما ایجاد می کند که امنیت اطلاعات تراکنش های بانکی و خرید آنلاین شما حفظ شوند.


- مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی با خیال راحت :

تکنولوژی Sandbox به شما امکان مرور وب و اجرای نرم افزارها را به صورت مجازی می دهد و سپر محافظتی برای اینترنت ، نرم افزارهای پیام رسان و فعالیت های P2P شما می باشد تا شما را از امنیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، چت روی Skype و دیگر نرم افزارهای مشابه و استفاده از سایت های به اشتراک گذاری فایل ها خاطر جمع کند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : صدرا خامنه

رم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 



ادامه مطلب ...


مرورگر گوگل

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.



ادامه مطلب ...


نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 

 



ادامه مطلب ...


 

زمانی که حرف از

اینترنت

پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد.

نرم افزار

های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.


WinRAR

محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • دانلود رایگان
  • دهکده اینترنت رامشیر
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس دانلودرایگان.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.